OVĚŘENÍ DOMÉNY A NASTAVENÍ PIXELU V

Business Manageru

Abyste mohli využít potenciál kampaní na Facebooku a Instagramu, je potřeba propojit Business Manager s doménou vašeho webu.

Jak na to?

  • 1
    Otevřete adresu business.facebook.com.
  • 2
    Přejděte do nastavení firmy (ozubené kolečko v levém menu dole).
  • 3
    V levém menu klikněte na záložku domény.
  • 4
    Přidejte jméno své domény (adresu webu). Zobrazí se vám tři možnosti, jak ji ověřit. Vyberte tu, která vám nejvíc vyhovuje.
  • 5
    V záložce partneři zkontrolujte, že máme přístup (popřípadě nasdílejte podle návodu výše).
  • 6
    V druhé záložce připojte FB stránku (pokud ještě není připojená).
  • 7
    Ve třetí záložce klikněte na pokračovat a opět připojte FB stránku (pokud ještě není připojená).
  • 8
    Až se podaří doménu ověřit, nastavte doménu u pixelu. V levém menu klikněte pod záložkou zdroje dat na možnost pixely.
  • 9
    Klikněte vpravo na otevřít ve správci událostí.
  • 10
    V záložce nastavení odklikněte obě možnosti.
  • 11
    Přejděte do první záložky přehled a klikněte na tlačítko konfigurovat správce událostí.
  • 12
    Zobrazí se ověřená doména, ve které je potřeba nastavit priority událostí. Klikněte na uspořádat události. Nastavte je tak, aby byl nejdříve Purchase, poté Add To Cart, View Content a poté další.
  • 13
    Nastavení uložte.