JAK NASDÍLET SVŮJ ÚČET V...

LinkedIn

V největší profesní síti můžete reklamou přesně cílit na úzkou skupinu (například na určitou pracovní pozici).

U LinkedIn je potřeba nasdílet 2 typy přístupů: k firemní stránce a do správce reklam.

Jak na to?

Firemní stránka

  • 1
    V pravém horním rohu na firemní stránce vyberte administrativní nástroje.
  • 2
    Přejděte do nastavení a zvolte nastavit správce.
  • 3
    Klikněte na + přidat správce.
  • 4
    Podle jména a příjmení vyhledejte osobu, které chcete nasdílet přístup.
  • 5
    Zvolte roli správce obsahu.
  • 6
    Na závěr klikněte na uložit.

Správce Reklam

  • 1
  • 2
    Přihlaste se.
  • 3
    V pravém horní rohu klikněte na název vašeho účtu.
  • 4
    Zvolte možnost spravovat přístup.
  • 5
    Klikněte na upravit a pak na přidat uživatele do účtu.
  • 6
    Podle jména a příjmení vyhledejte osobu, které chcete nasdílet přístup.
  • 7
    Přiřaďte požadovaná práva (my potřebujeme Správce kampaní).
  • 8
    Klikněte na uložit změny.