JAK NASDÍLET SVŮJ ÚČET V...
V největší profesní síti můžete reklamou přesně cílit na úzkou skupinu (například na určitou pracovní pozici).
U LinkedIn je potřeba nasdílet 2 typy přístupů: k firemní stránce a do správce reklam.
Jak na to?
Firemní stránka
- 1V pravém horním rohu na firemní stránce vyberte administrativní nástroje.
- 2Přejděte do nastavení a zvolte nastavit správce.
- 3Klikněte na + přidat správce.
- 4Podle jména a příjmení vyhledejte osobu, které chcete nasdílet přístup.
- 5Zvolte roli správce obsahu.
- 6Na závěr klikněte na uložit.
Správce Reklam
- 1Otevřete adresu linkedin.com/campaignmanager/login.
- 2Přihlaste se.
- 3V pravém horní rohu klikněte na název vašeho účtu.
- 4Zvolte možnost spravovat přístup.
- 5Klikněte na upravit a pak na přidat uživatele do účtu.
- 6Podle jména a příjmení vyhledejte osobu, které chcete nasdílet přístup.
- 7Přiřaďte požadovaná práva (my potřebujeme Správce kampaní).
- 8Klikněte na uložit změny.
Průvodce webem
(návody a nápověda)