SEO služby,  které vás vystřelí na přední pozice ve vyhledávačích

Představte si, že k vám zákazníci chodí sami. Bez jediné koruny za reklamu. Zázrak? Ne, taková je síla dlouhodobé a správné SEO strategie. Optimalizujeme váš web pro vyhledávače a hlavně pro lidi. Zákazníci vás spolehlivě najdou na předních příčkách Googlu i Seznamu.

Jsme tu od toho, aby vám obsah na webu vydělával. S ÚSMĚVEM uděláme:

OBSAHOVOU STRATEGII PRO BLOG​

LINKBUILDING​

BLOGOVÉ ČLÁNKY​

 Jak  zařídíme, že vás zákazníci najdou?​

  • 1
    Uděláme průzkum.
    Pro váš web vytvoříme analýzu klíčových slov a dalších technických parametrů (např. metadescription a H1), které vám pomohou lépe se umístit ve vyhledávačích.
  • 2
    Výsledky implementujeme.
    Data z úvodní analýzy implementujeme na váš web. Do textů přidáme klíčová slova.
  • 3
    Připravíme obsahovou strategii pro blog.
    Vytipujeme témata vhodná pro blog. Ke každému přehledně zpracujeme SEO parametry (title, metadescription, H1, návrh obsahu).
  • 4
    Začneme s linkbuildingem.
    Úspěšnost webu závisí také na tom, zda na něj vedou odkazy z jiných stránek. Je to jeden z nejdůležitějších aspektů v rámci SEO. Nastavíme pro vás pravidelný linkbuilding, který zvýší autoritu vašeho webu.
  • 5
    Napíšeme články na blog.
    Podle připravené obsahové strategie napíšou naši copywriteři články, které k vám na web přivedou návštěvníky.

 Proč  investovat do SEO?​

Reklama přináší okamžité výsledky. Ale má jeden zásadní nedostatek: jakmile do ní přestanete investovat, prodeje skončí. SEO naopak funguje dlouhodobě. Přední příčky ve vyhledávačích vám přinesou návštěvnost, a tím pádem i zákazníky bez jediné koruny za reklamu.

PPC reklama navíc nemá jistou budoucnost. Od začátku roku 2022 je povinností žádat o souhlas s ukládáním personalizačních a analytických cookies. Spousta lidí odmítá souhlas dát, což znamená méně dat pro PPC reklamu. Možná v budoucnu nebudeme schopní prodávat PPC reklamou tak dobře jako dnes.

 Proč  investovat do SEO?​

Reklama přináší okamžité výsledky. Ale má jeden zásadní nedostatek: jakmile do ní přestanete investovat, prodeje skončí. SEO naopak funguje dlouhodobě. Přední příčky ve vyhledávačích vám přinesou návštěvnost, a tím pádem i zákazníky bez jediné koruny za reklamu.

PPC reklama navíc nemá jistou budoucnost. Od začátku roku 2022 je povinností žádat o souhlas s ukládáním personalizačních a analytických cookies. Spousta lidí odmítá souhlas dát, což znamená méně dat pro PPC reklamu. Možná v budoucnu nebudeme schopní prodávat PPC reklamou tak dobře jako dnes.

Co vám  přinese  poctivé SEO:​

Budete vidět ve vyhledávačích. Na předních pozicích.
Zvýší se návštěvnost vašeho webu.
Díky SEO a obsahu si tvoříte se zákazníkem vztah.
Zákazníci vás najdou, i když vaši firmu neznají. Budou třeba hledat, jak si vybrat správnou matraci nebo kde koupit parní hrnec… a Google nebo Seznam je dovedou na váš web.
Lidé na vašem webu zůstanou, protože je bude zajímat obsah. A zvýší se tím pravděpodobnost, že u vás nakoupí.

Pochopte  vyhledávače ​ a nechte s námi Google pracovat za vás

Vyhledávače mají jasný úkol: najít podle zadaných klíčových slov ty nejlepší informace. Nechtějí uměle optimalizované weby, které nepřinášejí žádnou hodnotu. Chtějí kvalitní obsah.

Používají propracované algoritmy, které hodnotí, jak relevantní a kvalitní je obsah na daném webu. SEO se tedy musí používat chytře.

Co všechno ovlivňuje SEO?​

  • Klíčová slova, metadescription a nadpisy
  • Rychlost načítání webu
  • Optimalizace pro mobilní zařízení
  • Množství času, které na webu návštěvníci stráví (pokud hodně, je na něm kvalitní obsah)
  • Míra okamžitého opuštění (pokud ze stránky okamžitě odejdou, nenašli, co hledali)
  • Historie a stáří domény
  • Odkazy vedoucí na web

… a mnoho dalšího.

 💡  Věděli jste, že...

…85 % obyvatel ČR v roce 2021 vyhledávalo informace na Googlu?​

Ve výsledcích můžou příště najít i vás.

 Kdo  vám S ÚSMĚVEM zařídí to nejvýkonnější SEO?​

Míša​

Díky SEO nástrojům a postupům pomáhám lidem dostat se na přední pozice ve vyhledávání. Řešíme spolu také otázky jejich potenciálních zákazníků, někdy i rozšíření služeb či směr podnikání. Na SEO miluju to, že co je dnes, neplatí zítra. Nutí mě to se neustále vzdělávat a sledovat vývoj. Když se nevěnuji analýzám, implementaci nebo obsahovým strategiím, chodím do přírody nebo si čtu. A taky se vzdělávám v oblastech, kterých se SEO dotýká.

Míša

Díky SEO nástrojům a postupům pomáhám lidem dostat se na přední pozice ve vyhledávání. Řešíme spolu také otázky jejich potenciálních zákazníků, někdy i rozšíření služeb či směr podnikání. Na SEO miluju to, že co je dnes, neplatí zítra. Nutí mě to se neustále vzdělávat a sledovat vývoj. Když se nevěnuji analýzám, implementaci nebo obsahovým strategiím, chodím do přírody nebo si čtu. A taky se vzdělávám v oblastech, kterých se SEO dotýká.

Míša na to není sama, spolupracuje s celým  týmem  S ÚSMĚVEM:​

Texty, které k vám na web přivedou zákazníky, pro vás napíšou Sylvie, Nikola a Tereza.
Copywriting
Úspěšné reklamní kampaně na sítích vám vytvoří Jirka.
Reklamy na sítích