Reklama na soc. sítích  – vydělávejte díky síle Facebooku, Instagramu a dalších sítí

Prodávejte tam, kde potkáte tisíce až miliony zákazníků denně – na sociálních sítích. Co kdyby na svém Facebooku, TikToku nebo LinkedInu viděli právě vaši reklamu? 

Díky sítím budete nejen prodávat, ale hlavně budovat silnou a oblíbenou značku, za kterou se zákazníci budou rádi vracet.

S ÚSMĚVEM vám připravíme strategii a kampaně pro:

FACEBOOK​

INSTAGRAM​

TIKTOK​

LINKEDIN​

YOUTUBE​

 Reklamy  na sítích rozproudí váš byznys, když…​

  • chcete nakopnout prodeje,
  • toužíte po silném bradu, který zákazníci milují,
  • potřebujete rozšířit e-mailovou databázi,
  • chcete nadchnout a zvětšit komunitu okolo své značky.

Nečekejte na  rozjezd  byznysu dlouhé roky​

Dá se dnes ještě vybudovat značka bez reklam?

Určitě dá. Ale zabere vám to roky tvrdé práce. 

Nač čekat? Tenhle proces můžete urychlit a vybudovat úspěšnou značku během měsíců, když budete efektivně využívat sílu placených kampaní.

Nečekejte na  rozjezd  byznysu dlouhé roky​

Dá se dnes ještě vybudovat značka bez reklam?

Určitě dá. Ale zabere vám to roky tvrdé práce. 

Nač čekat? Tenhle proces můžete urychlit a vybudovat úspěšnou značku během měsíců, když budete efektivně využívat sílu placených kampaní.

Reklama na sítích vám  přinese:​ 

Zasáhne díky přesnému cílení lidi, které vaše produkty nebo služby zajímají.
Výsledky vidíte téměř ihned.
Dá se přesně měřit a vyhodnocovat.
Kampaně jsou flexibilní a podle výsledků je neustále upravujeme.

 💡  Věděli jste, že...

… na sociálních sítích je aktivních 8 milionů Čechů?​

Buďte jim každý den na očích.

 Zasáhněte  to správné publikum ​

Vytvoříme vám strategii, která přesně padne vašemu byznysu. Jaké sítě vám pomůžou růst?

  • 1
    YouTube
    Sociální síť na sdílení videí je v současnosti nejsilnějším nástrojem pro oslovení širokého publika. V Česku YouTube používá 8 milionů lidí.
  • 2
    Facebook
    I když se říká, že Facebook stárne, kampaně jsou na něm stále vysoce efektivní. Má skoro 5 milionů aktivních uživatelů v Česku. Díky přesnému cílení na něm prodáte téměř vše: šaty, hrnce, online kurzy nebo třeba masáže.
  • 3
    Instagram
    Instagram je ideální platforma pro cílení na mladší generaci, v Česku ho používá hlavně věková skupina od 18 do 35 let. Má 3 miliony českých uživatelů.
  • 4
    TikTok
    TikTok už dlouho není jen síť pro teenagery. V Česku ji používá 1,5 milionu lidí a my vám rádi ukážeme způsob, jak i vám pomůže prodávat.
  • 5
    LinkedIn
    Potřebujete oslovit ředitele firem, manažery či lidi na určité pozici? LinkedIn vám umožní cílit přesně na ně. Především B2B byznysu přináší tato síť skvělé výsledky. V Česku má 2 miliony uživatelů.

 Kdo  vám S ÚSMĚVEM pomůže prodávat na sítích pomocí reklamy?​

Jirka​

Více než 8 let pomáhám firmám a podnikatelům s online marketingem, hlavně se sociálními sítěmi. Mám dlouholeté zkušenosti se správou profilů a reklam pro jedny z největších značek v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. Například IKEA, Raiffeisenbank nebo Kingswood.

Pokud zrovna nepřemýšlím nad vašemi sítěmi, najdete mě vysedávat někde nad dobrou kávou. ☕️ Hraji na kytaru a mám rád jakýkoliv sport (nyní už spíš jen jako divák). Hlavně fotbal nebo F1. Kromě toho rád trávím čas se svojí přítelkyní a užívám si „quality time“ s přáteli.

Jirka

Více než 8 let pomáhám firmám a podnikatelům s online marketingem, hlavně se sociálními sítěmi. Mám dlouholeté zkušenosti se správou profilů a reklam pro jedny z největších značek v České republice, na Slovensku a v Maďarsku. Například IKEA, Raiffeisenbank nebo Kingswood. Pokud zrovna nepřemýšlím nad vašemi sítěmi, najdete mě vysedávat někde nad dobrou kávou. ☕️ Hraji na kytaru a mám rád jakýkoliv sport (nyní už spíš jen jako divák). Hlavně fotbal nebo F1. Kromě toho rád trávím čas se svojí přítelkyní a užívám si „quality time“ s přáteli.

Jirka na to není sám, spolupracuje s celým  týmem  S ÚSMĚVEM:​

Díky Míše vás každý najde na předních příčkách vyhledávačů.
SEO
Texty, které k vám na web přivedou zákazníky, pro vás napíšou Sylvie, Nikola a Tereza.
Copywriting
Reklamní kampaně ve vyhledávání Googlu a Seznamu doplní Kristýna.
PPC reklama