Copywriting  – texty, které vám přivedou zákazníky

Chcete prodávat? Chcete, aby se klienti zamilovali do vaší značky? Chcete vyniknout nad konkurencí? Potřebujete kvalitní texty, které budou rozumět vašim zákazníkům a budou na ně perfektně cílit.

Jsme tu od toho, aby vaše slova fungovala. S ÚSMĚVEM vám napíšeme:

TEXTY NA WEB​

BLOGOVÉ ČLÁNKY​

E-MAILING​

PŘÍSPĚVKY NA SOCIÁLNÍ SÍTĚ​

 Jak  píšeme perfektně zacílené texty?​

  • 1
    Důkladně se s vámi seznámíme.
    Zjistíme všechno o vaší značce, produktech či službách. Poznáme vaši jedinečnost a konkurenční výhody.
  • 2
    Naladíme se na vaše zákazníky.
    Prostudujeme jejich potřeby a touhy. Zjistíme, jakým jazykem mluví a jaké argumenty na ně budou platit.
  • 3
    Vytvoříme strategii.
    Podle cílů, kterých chcete texty dosáhnout, připravíme s naší SEO specialistkou komunikační strategii.
  • 4
    Napíšeme texty, které budou fungovat.
    Naše slova vyvolají emoce a dovedou zákazníka k akci.

 Proč  si najmout profesionálního copywritera?​ Nezvládnu to napsat lépe?

Svoje podnikání znáte jako nikdo jiný. Neznamená to ale, že ho umíte nejlépe popsat a propagovat. Prací copywritera je pochopit, co potřebuje zákazník slyšet, a podle toho cíleně vybrat slova. Naši copywriteři používají znalosti marketingu, psychologie prodeje a SEO.

 Proč  si najmout profesionálního copywritera?​ Nezvládnu to napsat lépe?

Svoje podnikání znáte jako nikdo jiný. Neznamená to ale, že ho umíte nejlépe popsat a propagovat. Prací copywritera je pochopit, co potřebuje zákazník slyšet, a podle toho cíleně vybrat slova. Naši copywriteři používají znalosti marketingu, psychologie prodeje a SEO.

Co vám  přinese  profesionální copywriter:​

Šetří váš čas.​
Vidí vaše podnikání z nadhledu.​
Přesně ví, jaká slova kde a kdy použít.​
Píše texty, od kterých se čtenáři nemůžou odtrhnout.​
Články strukturuje, takže přesvědčí i „skenovače“ textu.​
Jeho slova přirozeně prodávají.​
Texty dodá bez gramatických chyb a překlepů.​
Píše tak, aby jeho články milovaly i vyhledávače.​

 Čtou  vůbec lidé na internetu?​

Jsme zavaleni takovým množstvím obsahu, že už nezvládáme číst všechno slovo od slova. Čtenáři proto texty skenují. Prolétnou nadpisy, podnadpisy, vytučněné části textu, a pokud je zaujmou, pustí se do celého článku.

Je důležité texty strukturovat. Jak to děláme?​

  • Používáme mezititulky a nadpisy, aby se čtenáři snadno orientovali.
  • Text dělíme do krátkých odstavců, které snadno udrží pozornost.
  • Důležité pasáže píšeme tučně.
  • Volíme různé druhy a barvy písma. Ale s mírou!
  • Vytváříme odrážky a seznamy, třeba jako tady.

 💡  Věděli jste, že...

… 80 % lidí si přečte jenom nadpis a 20 % celý text?

Vybereme ta správná slova, aby vaši zákazníci chtěli číst.

 Proč  se zabývat texty a obsahem?​

PPC reklama vám přinese zisky téměř okamžitě. Problém je v tom, že jakmile ji přestanete platit, přestanete vydělávat.

Promyšlená SEO strategie a kvalitní obsah vás posunou na přední příčky vyhledávačů. Lidé budou navštěvovat váš web i bez jediné koruny investované do reklamy. Díky kvalitnímu obsahu si se současnými i budoucími zákazníky vybudujete vztah. Stanete se číslem jedna v oboru a zákazníci se k vám budou s nadšením vracet.

Proč se zabývat texty a obsahem?​

Od začátku roku 2022 je povinností žádat o souhlas s ukládáním personalizačních a analytických cookies. Už dnes víme, že spousta lidí odmítá souhlas dát, což znamená méně dat pro PPC reklamu. Nikdo neví, jaká omezení přijdou v budoucnu. Možná už nebudeme schopní prodávat PPC reklamou tak dobře jako dnes.

Postavte svému podnikání stabilní základy a investujte do kvalitního obsahu.

 Proč  se zabývat texty a obsahem?​

PPC reklama vám přinese zisky téměř okamžitě. Problém je v tom, že jakmile ji přestanete platit, přestanete vydělávat.

Promyšlená SEO strategie a kvalitní obsah vás posunou na přední příčky vyhledávačů. Lidé budou navštěvovat váš web i bez jediné koruny investované do reklamy. Díky kvalitnímu obsahu si se současnými i budoucími zákazníky vybudujete vztah. Stanete se číslem jedna v oboru a zákazníci se k vám budou s nadšením vracet.

Proč se zabývat texty a obsahem?​

Od začátku roku 2022 je povinností žádat o souhlas s ukládáním personalizačních a analytických cookies. Už dnes víme, že spousta lidí odmítá souhlas dát, což znamená méně dat pro PPC reklamu. Nikdo neví, jaká omezení přijdou v budoucnu. Možná už nebudeme schopní prodávat PPC reklamou tak dobře jako dnes.

Postavte svému podnikání stabilní základy a investujte do kvalitního obsahu.

 Ceny  copywritingu – psaní textů

Chytněte pozornost svého klienta hned u prvního slova a udržte ji až do konce. Napíšeme pro vás texty na web, články na blog, prodejní e-maily nebo e-book. 

Naši copywriteři se ponoří do toho, co potřebuje váš zákazník slyšet, a cíleně vyberou slova. Mějte konečně texty, které fungují.

Copywriting účtujeme podle sazby 1000 Kč / hodina (1210 Kč s DPH).

Jak dlouho copywriteři texty tvoří? Záleží na typu textu a taky kvalitě podkladů, které nám poskytnete. U textů na web nebo prodejních příspěvků je potřeba důkladně promyslet každé slovo, proto většinou zaberou více času než stejný objem například blogového článku.

Texty na web

Vytvoříme texty, které vaše zákazníky zasáhnou. Zjistíme všechno o vaší značce, produktech či službách. Poznáme vaši jedinečnost a konkurenční výhody. 

Naladíme se na vaše zákazníky a zjistíme, jakým jazykem mluví a jaké argumenty na ně budou platit. Potom vyšvihneme texty, které vám budou přivádět zákazníky.

Jak texty na web tvoříme?

  • Začínáme rešerší a studiem podkladů.
  • Pokud chcete, aby byl web zároveň na dobrých pozicích ve vyhledávání, budeme potřebovat zadání od SEO specialisty podle analýzy klíčových slov, na základě kterého budeme psát.
  • Pustíme se do psaní dle vašeho stylu a tónu komunikace.
  • Texty vám následně předáme k posouzení.
  • Pokud by bylo něco v nepořádku, texty upravíme.

Jednostránkový web od 8000 Kč (9680 Kč s DPH)
Klasický web cca 5 stránkový od 12000 Kč (14520 Kč s DPH)
Větší weby individuální cena

 

Psaní článků

Naplníme váš blog zajímavým obsahem, který budou milovat čtenáři i vyhledávače. Díky dobře napsaným SEO článkům se vám zvýší návštěvnost a najdou vás i lidé, kteří zatím netušili, že vaše firma existuje. 

Jak blogové články tvoříme?

  • Začínáme rešerší a studiem podkladů.
  • Pokud chcete, aby byl článek zároveň na dobrých pozicích ve vyhledávání, budeme potřebovat zadání od SEO specialisty podle analýzy klíčových slov a obsahového plánu, na základě kterého budeme psát.
  • Pustíme se do psaní dle vašeho stylu a tónu komunikace.
  • Texty vám následně předáme k posouzení.
  • Pokud by bylo něco v nepořádku, texty upravíme.
  • Vložíme vám je na web.

od 3000 Kč / článek (3630 Kč s DPH)

 

Textace e-mailingu

Potřebujete přesvědčit prodejními e-maily, nebo vytvořit poutavý newsletter? Najdeme za vás ta nejpřesvědčivější slova.

Jak textujeme e-mailing?

  • Nastudujeme si váš styl a tón komunikace.
  • Předáte nám téma e-mailingu nebo vám jej navrhneme.
  • Pustíme se do psaní.
  • Texty vám následně předáme k posouzení.
  • Pokud by bylo něco v nepořádku, texty upravíme.
  • Vložíme jej do vaší e-mailingové aplikace.

od 1500 Kč / e-mail (1815 Kč s DPH)

 

Textace e-booků a dalších materiálů

Nabídněte svému publiku neodolatelné obsahový magnet nebo začněte prodávat svůj vlastní e-book. Případně potřebujete otextovat nějaké jiné materiály? Připravíme čtivý text, který vaši zákazníci prostě budou muset přečíst až do konce.

individuální cena

 

 Kdo  vám S ÚSMĚVEM napíše ty nejlepší texty?​

Nikola​

Jsem copywriter, který pomáhá značkám najít ta správná slova. Každý obor je zajímavý! Píšu o zdraví a životním stylu, lokální módních značkách, ale nebojím se ani technických nebo IT témat. Tvořím obsah na weby a do newsletterů a ráda vám dám zpětnou vazbu na vaše texty. Když zrovna S ÚSMĚVEM nepíšu nebo nečtu, většinou nadšeně vařím, jím, zpívám nebo tančím. 

Hynek

Psaní je mým věrným společníkem, a proto se označuji jako vášnivý copywriter. Mám široký všeobecný přehled a nebojím se ponořit do jakéhokoliv tématu, které mi přijde do cesty. Moje chytlavé texty baví čtenáře a zároveň splňují technické požadavky pro SEO, takže win-win. Když zrovna nepíšu, najdete mě na volejbalovém hřišti nebo v lese. Ve společnosti mých psů tam chodím pročistit myšlenky a sbírat houby. Sice je nejím, ale rodina a přátelé z nich mají vždy radost.

Sylvie​

Tvořím čtivé SEO texty na míru vašemu oboru a strategickému plánu. Nejraději se nořím do technických a jiných složitých témat, ale poradím si s čímkoliv, i kdybyste chtěli prodat jednorožce nebo sekačku na vzduch. Mimo pracovní mód se nejčastěji nacházím poblíž stromů, u vody, kdekoliv na slunci nebo v pozici ležmo u španělských filmů a časopisů.

Tereza​

Než začnu psát, hodně se ptám. Chci, aby moje texty sedly nejen cílovce, ale byly i dostatečně zajímavé pro někoho, kdo se k nim dostal náhodou. Snažím se psát (když to téma dovolí) důvtipně a tak, aby má slova bavila až do poslední tečky. Kromě psaní se ráda odklízím relaxovat do lesa. Nejlíp někam, kde jsou břízy a v dojezdové vzdálenosti i presovač s kávou.

Nikola

Jsem copywriter, který pomáhá značkám najít ta správná slova. Každý obor je zajímavý! Píšu o zdraví a životním stylu, lokální módních značkách, ale nebojím se ani technických nebo IT témat. Tvořím obsah na weby a do newsletterů a ráda vám dám zpětnou vazbu na vaše texty. Když zrovna S ÚSMĚVEM nepíšu nebo nečtu, většinou nadšeně vařím, jím, zpívám nebo tančím. 

Hynek

Psaní je mým věrným společníkem, a proto se označuji jako vášnivý copywriter. Mám široký všeobecný přehled a nebojím se ponořit do jakéhokoliv tématu, které mi přijde do cesty. Moje chytlavé texty baví čtenáře a zároveň splňují technické požadavky pro SEO, takže win-win. Když zrovna nepíšu, najdete mě na volejbalovém hřišti nebo v lese. Ve společnosti mých psů tam chodím pročistit myšlenky a sbírat houby. Sice je nejím, ale rodina a přátelé z nich mají vždy radost.

Sylvie

Tvořím čtivé SEO texty na míru vašemu oboru a strategickému plánu. Nejraději se nořím do technických a jiných složitých témat, ale poradím si s čímkoliv, i kdybyste chtěli prodat jednorožce nebo sekačku na vzduch. Mimo pracovní mód se nejčastěji nacházím poblíž stromů, u vody, kdekoliv na slunci nebo v pozici ležmo u španělských filmů a časopisů.

Terka

Než začnu psát, hodně se ptám. Chci, aby moje texty sedly nejen cílovce, ale byly i dostatečně zajímavé pro někoho, kdo se k nim dostal náhodou. Snažím se psát (když to téma dovolí) důvtipně a tak, aby má slova bavila až do poslední tečky. Kromě psaní se ráda odklízím relaxovat do lesa. Nejlíp někam, kde jsou břízy a v dojezdové vzdálenosti i presovač s kávou.

Nejsme na to sami, spolupracujeme s celým  týmem  S ÚSMĚVEM:​

Díky Míše vás každý najde na předních příčkách vyhledávačů.
SEO
Úspěšné reklamní kampaně na sociálních sítích vám vytvoří Ríša.
Reklamy na sítích
Kvalitní webové stránky vám vytvoří Lukáš s týmem webmasterů.
Tvorba webu