Webová analytika – používejte data z webu chytře a dostaňte z nich maximum
Co kdyby se váš web proměnil ve studnici neocenitelných informací, jak získat ještě víc zákazníků a objednávek? Odhalte, jaká kampaň na vaše publikum nejvíce funguje, nebo kde návštěvníky ztrácíte. To všechno díky správně nastavené analytice.
S ÚSMĚVEM zařídíme, že ze svého webu vyčtete:
KOLIK ZÁKAZNÍKŮ NEDOKONČILO NÁKUP A PROČ
ODKUD SE NÁVŠTĚVNÍCI DOSTANOU K VÁM NA WEB
JAKÝ OBSAH NEJVÍC PŘITAHUJE VAŠE ZÁKAZNÍKY
JAKÁ KAMPAŇ MĚLA NEJVĚTŠÍ ÚSPĚCH A JAK UDĚLAT TU DAŠÍ
Proč měřit a analyzovat data z webu?
Pokud neměříte, střílíte naslepo. Nevíte, jak se vaši zákazníci chovají, co je zajímá a co jim naopak vadí. Úspěšný byznys stojí na datech.
Ukažme si to na příkladu: Prodáváte kosmetiku. Máte ceny podobné konkurenci, širokou nabídku, investujete do reklamy… ale objednávky pořád nikde.
Kde je problém? Bez dat to určíte těžko. Líbí se zboží zákazníkům? Chtějí ho koupit? Proč nedokončí nákup? Samé otázky.
Google Analytics 4 vám pomůžou odhalit problém. Uvidíte, že zákazníci na web přijdou, prohlédnou si produkty a vloží je do košíku. Jenže nedokončí nákup. Z dat vyčtete, že je to pravděpodobně proto, že zákazníkům nevyhovují vaše možnosti dopravy. Nemá ji náhodou konkurence levnější?
Investice, která se vám vyplatí
Google Analytics 4 si v základu na web určitě zvládnete nasadit sami. Ale budete taky vědět, jak nastavit správné cíle a data interpretovat?
Na správném pochopení dat často stojí a padá byznys. Sami jsme v minulosti udělali na tomto webu změny, které nebyly řádně podložené daty. Dali jsme na intuici a čekali jsme daleko víc objednávek.
Jenže jsme málem prodělali i kalhoty. Nejen, že objednávky nevzrostly. Přestaly přicházet.
Od té doby už nic neriskujeme. Ušetřete si nervy i peníze a začněte data chytře využívat už teď.
V analytice dokážeme:
💡 Věděli jste, že...
…28,1 milionů webů po celém světě používá Google Analytics?
Nechte i vy tento nástroj pracovat za vás.