Úspěšné uzavření obchodu je především o vzájemné důvěře. A na internetu to platí dvojnásob.
Když chceme cokoliv na internetu koupit, tak si vybíráme e-shopy, kterým důvěřujeme. Když hledáme něco nového a najdeme web s daným produktem či službou, tak se rozhlížíme na webu a mnohdy jen pocitově ověřujeme důvěryhodnost daného obchodníka. Nejednou se stalo, že jste neviděli nakonec objednané zboží ani peníze. Mám taky své zkušenosti :)
Je potřeba tedy ukázat, že jste reální a že se neskrýváte. Tím nejlepším prostředkem v dnešní době, kromě fotek, je bezesporu video.
Video dokáže zajistit důvěryhodnost jako hrom a obchod se daleko snadněji uzavírá s potenciálním klientem, když vás viděl párkrát na videu. Je pak jedno, jestli nakupuje přímo na webu nebo s nim máte schůzku. Při té schůzce budete ještě více žasnout, jak se k vám daný člověk chová přátelsky, když vás párkrát předtím viděl na videu. Je to, jak kdyby vás znal už nějaký čas, i když se vidíte na živo poprvé.
Poznejte další 4 výhody videa v podnikání a naučte se tvořit videa ZDE >>