Chcete si v podnikání ušetřit čas a neplatit zbytečně za zaměstnance?
Automatizujte, co se dá. A dá se toho automatizovat hodně.
Nemusíte klientovi vystavovat fakturu, posílat mu ji a pak hlídat platbu. Využijte aplikaci, jako je např. FAPI, a vložte objednávkový formulář na web. Zákazník si tak objedná sám a celý proces zajistí tato aplikace.
Nekonečnému domlouvání času schůzky nebo hovoru taky odzvonilo. Existuje mnoho aplikací s rezervačním kalendářem, kde si klient čas vybere podle toho, kdy máte volno. Já používám např. rezervační kalendář přímo od Googlu a ušetřil jsem si spoustu e-mailů.
Většinu opakujících se činností ve firmě jsme zautomatizovali pomocí aplikace Make.com, kde se dají různé aplikace propojit mezi sebou a vytvořit takovýto automatizovaný scénář, co se má udělat.
Tento například sleduje spuštění nového web. Make.com si klienta do naší komunikační aplikace, která mu pošle e-mail o spuštění s důležitými informacemi. Zároveň vytvoří úkol v projektové aplikaci, že můžeme klientův nový web propagovat v referencích.
Vymyslet se toho dá spoustu.
Komunikační scénáře např. ve SmartEmailingu pak mohou vypadat takto – aby se vždy ty správné informace dostaly ve správnou chvíli odběrateli našich e-mailů.
Přihlaste se k odběru pro další tipy a nezapomínejte, že S ÚSMĚVEM jde všechno lépe.