Bez klíčovky se na první pozice ve vyhledávání Googlu prostě nedostanete. Víte co to je ta klíčovka, neboli analýza klíčových slov?
Tomu, co lidé zadávají do vyhledávacího políčka na Googlu nebo Seznamu se říká klíčová slova. Nemusí jít o jedno slovo, ale klidně o celou větu.
Aby se váš web zobrazoval na dobrých pozicích ve výsledcích vyhledávání, musíte vědět, co lidé zadávají v souvislosti s vaším oborem do vyhledávačů. A tato klíčové slova používat chytře v textech na svém webu. Celkově se tím vším zabývá SEO.
Právě klíčovka neboli analýza klíčových slov vám odhalí, jaké fráze lidé do vyhledávače zadávají a jaká slova tedy používat na svém webu.
Tím pádem se dostanete na lepší pozice na Googlu či Seznamu a více lidí přijde na váš web.
Existuje spousta nástrojů, jako je Collabim, MarketingMiner, Ahrefs a další, ve kterých si zjistíte klíčová slova a jak je lidé používají. Ale celkové pochopení souvislostí je náročnější.
Např. objevím, že 1600 lidí zadává do vyhledávání „tvorba webových stránek“. To je super, jenže je to velmi konkurenční klíčové slovo, takže bude velmi těžké se na něj dostat na přední pozice.
Ale třeba existuje podobné slovní spojení, které vyhledává sice méně lidí, ale je u něj menší konkurence. Tím pádem mám větší šanci se se svým webem u tohoto slova dostat na 1. místa ve vyhledávání.
Chce to prostě mít k ruce SEO specialistu, který analýzu klíčových slov vytvoří přímo pro vás a váš web.
Zanalyzuje každé slovní spojení, které se týká vašeho oboru a přímo vás. Koukne na konkurenci a dá vám tipy, jak se odlišit a kde máte největší potenciál. Vytipuje klíčová slova, která vám přivedou nejen nové návštěvníky, ale i nové zákazníky.
Budete mít tak jasnou představu, jaký obsah by na vašem webu neměl chybět.
Takového SEO specialistu najdete i u nás. U nás to navíc bude S ÚSMĚVEM, protože s tím jde všechno lépe. Tak se ozvěte.