Dovolím si říct: „Neinvestujte ani jednu další korunu do internetové propagace a do aktivit na internetu.“
Ne v případě, pokud si nejste vědomi těchto 3 největších chyb a důvodů, proč dnes firmy na internetu vyhazují peníze oknem.
Může to být i váš důvod, proč se náklady na online propagaci nevrací tak, jak čekáte.
Toto video vám ukáže na příčiny, které u vás nemusí být na první pohled zřejmé a zároveň si ukážeme strategie, které dnes na internetu fungují skvěle.
Dnes se mluví o internetu jako o jedinečné příležitosti pro dnešní podnikatele. Boom sociálních médií, online marketing, SEO, PPC a spousty dalších oblastí. Nejvíce ztraceny jsou v tomto na internetu malé a střední firmy, menší podnikatelé. Kvalitní experty a agentury si totiž nemohou dovolit a ostatní je obvykle tahají za nos. Je však čas o sobě dát na internetu pořádně vědět teď a v dalších měsících. Je čas poznat, co na internetu opravdu funguje a co je jen nafouklá bublina.
Existují 3 oblasti, které jsme označili ze zkušeností a z praxe za největší důvody, proč se firmám investice do marketingu na internetu nevrací a noví zákazníci nepřicházejí přes internet. Pojďme se na ně podívat. Jsou to:
Ve videu si je rozebereme podrobněji.