OVĚŘENÍ DOMÉNY A NASTAVENÍ PIXELU V
Business Manageru
Abyste mohli využít potenciál kampaní na Facebooku a Instagramu, je potřeba propojit Business Manager s doménou vašeho webu.
Jak na to?
- 1Otevřete adresu business.facebook.com.
- 2Přejděte do nastavení firmy (ozubené kolečko v levém menu dole).
- 3V levém menu klikněte na záložku domény.
- 4Přidejte jméno své domény (adresu webu). Zobrazí se vám tři možnosti, jak ji ověřit. Vyberte tu, která vám nejvíc vyhovuje.
- 5V záložce partneři zkontrolujte, že máme přístup (popřípadě nasdílejte podle návodu výše).
- 6V druhé záložce připojte FB stránku (pokud ještě není připojená).
- 7Ve třetí záložce klikněte na pokračovat a opět připojte FB stránku (pokud ještě není připojená).
- 8Až se podaří doménu ověřit, nastavte doménu u pixelu. V levém menu klikněte pod záložkou zdroje dat na možnost pixely.
- 9Klikněte vpravo na otevřít ve správci událostí.
- 10V záložce nastavení odklikněte obě možnosti.
- 11Přejděte do první záložky přehled a klikněte na tlačítko konfigurovat správce událostí.
- 12Zobrazí se ověřená doména, ve které je potřeba nastavit priority událostí. Klikněte na uspořádat události. Nastavte je tak, aby byl nejdříve Purchase, poté Add To Cart, View Content a poté další.
- 13Nastavení uložte.
Průvodce webem
(návody a nápověda)