Copywriting  – texty, které vám přivedou zákazníky

Chcete prodávat? Chcete, aby se klienti zamilovali do vaší značky? Chcete vyniknout nad konkurencí? Potřebujete kvalitní texty, které budou rozumět vašim zákazníkům a budou na ně perfektně cílit.

Jsme tu od toho, aby vaše slova fungovala. S ÚSMĚVEM vám napíšeme:

TEXTY NA WEB​

BLOGOVÉ ČLÁNKY​

E-MAILING​

PŘÍSPĚVKY NA SOCIÁLNÍ SÍTĚ​

 Jak  píšeme perfektně zacílené texty?​

  • 1
    Důkladně se s vámi seznámíme.
    Zjistíme všechno o vaší značce, produktech či službách. Poznáme vaši jedinečnost a konkurenční výhody.
  • 2
    Naladíme se na vaše zákazníky.
    Prostudujeme jejich potřeby a touhy. Zjistíme, jakým jazykem mluví a jaké argumenty na ně budou platit.
  • 3
    Vytvoříme strategii.
    Podle cílů, kterých chcete texty dosáhnout, připravíme s naší SEO specialistkou komunikační strategii.
  • 4
    Napíšeme texty, které budou fungovat.
    Naše slova vyvolají emoce a dovedou zákazníka k akci.

 Proč  si najmout profesionálního copywritera?​ Nezvládnu to napsat lépe?

Svoje podnikání znáte jako nikdo jiný. Neznamená to ale, že ho umíte nejlépe popsat a propagovat. Prací copywritera je pochopit, co potřebuje zákazník slyšet, a podle toho cíleně vybrat slova. Naši copywriteři používají znalosti marketingu, psychologie prodeje a SEO.

 Proč  si najmout profesionálního copywritera?​ Nezvládnu to napsat lépe?

Svoje podnikání znáte jako nikdo jiný. Neznamená to ale, že ho umíte nejlépe popsat a propagovat. Prací copywritera je pochopit, co potřebuje zákazník slyšet, a podle toho cíleně vybrat slova. Naši copywriteři používají znalosti marketingu, psychologie prodeje a SEO.

Co vám  přinese  profesionální copywriter:​

Šetří váš čas.​
Vidí vaše podnikání z nadhledu.​
Přesně ví, jaká slova kde a kdy použít.​
Píše texty, od kterých se čtenáři nemůžou odtrhnout.​
Články strukturuje, takže přesvědčí i „skenovače“ textu.​
Jeho slova přirozeně prodávají.​
Texty dodá bez gramatických chyb a překlepů.​
Píše tak, aby jeho články milovaly i vyhledávače.​

 Čtou  vůbec lidé na internetu?​

Jsme zavaleni takovým množstvím obsahu, že už nezvládáme číst všechno slovo od slova. Čtenáři proto texty skenují. Prolétnou nadpisy, podnadpisy, vytučněné části textu, a pokud je zaujmou, pustí se do celého článku.

Je důležité texty strukturovat. Jak to děláme?​

  • Používáme mezititulky a nadpisy, aby se čtenáři snadno orientovali.
  • Text dělíme do krátkých odstavců, které snadno udrží pozornost.
  • Důležité pasáže píšeme tučně.
  • Volíme různé druhy a barvy písma. Ale s mírou!
  • Vytváříme odrážky a seznamy, třeba jako tady.

 💡  Věděli jste, že...

… 80 % lidí si přečte jenom nadpis a 20 % celý text?

Vybereme ta správná slova, aby vaši zákazníci chtěli číst.

 Proč  se zabývat texty a obsahem?​

PPC reklama vám přinese zisky téměř okamžitě. Problém je v tom, že jakmile ji přestanete platit, přestanete vydělávat.

Promyšlená SEO strategie a kvalitní obsah vás posunou na přední příčky vyhledávačů. Lidé budou navštěvovat váš web i bez jediné koruny investované do reklamy. Díky kvalitnímu obsahu si se současnými i budoucími zákazníky vybudujete vztah. Stanete se číslem jedna v oboru a zákazníci se k vám budou s nadšením vracet.

Proč se zabývat texty a obsahem?​

Od začátku roku 2022 je povinností žádat o souhlas s ukládáním personalizačních a analytických cookies. Už dnes víme, že spousta lidí odmítá souhlas dát, což znamená méně dat pro PPC reklamu. Nikdo neví, jaká omezení přijdou v budoucnu. Možná už nebudeme schopní prodávat PPC reklamou tak dobře jako dnes.

Postavte svému podnikání stabilní základy a investujte do kvalitního obsahu.

 Proč  se zabývat texty a obsahem?​

PPC reklama vám přinese zisky téměř okamžitě. Problém je v tom, že jakmile ji přestanete platit, přestanete vydělávat.

Promyšlená SEO strategie a kvalitní obsah vás posunou na přední příčky vyhledávačů. Lidé budou navštěvovat váš web i bez jediné koruny investované do reklamy. Díky kvalitnímu obsahu si se současnými i budoucími zákazníky vybudujete vztah. Stanete se číslem jedna v oboru a zákazníci se k vám budou s nadšením vracet.

Proč se zabývat texty a obsahem?​

Od začátku roku 2022 je povinností žádat o souhlas s ukládáním personalizačních a analytických cookies. Už dnes víme, že spousta lidí odmítá souhlas dát, což znamená méně dat pro PPC reklamu. Nikdo neví, jaká omezení přijdou v budoucnu. Možná už nebudeme schopní prodávat PPC reklamou tak dobře jako dnes.

Postavte svému podnikání stabilní základy a investujte do kvalitního obsahu.

 Kdo  vám S ÚSMĚVEM napíše ty nejlepší texty?​

Nikola​

Jsem copywriter, který pomáhá značkám najít ta správná slova. Každý obor je zajímavý! Píšu o zdraví a životním stylu, lokální módních značkách, ale nebojím se ani technických nebo IT témat. Tvořím obsah na weby a do newsletterů a ráda vám dám zpětnou vazbu na vaše texty. Když zrovna S ÚSMĚVEM nepíšu nebo nečtu, většinou nadšeně vařím, jím, zpívám nebo tančím. 

Hynek

Psaní je mým věrným společníkem, a proto se označuji jako vášnivý copywriter. Mám široký všeobecný přehled a nebojím se ponořit do jakéhokoliv tématu, které mi přijde do cesty. Moje chytlavé texty baví čtenáře a zároveň splňují technické požadavky pro SEO, takže win-win. Když zrovna nepíšu, najdete mě na volejbalovém hřišti nebo v lese. Ve společnosti mých psů tam chodím pročistit myšlenky a sbírat houby. Sice je nejím, ale rodina a přátelé z nich mají vždy radost.

Sylvie​

Tvořím čtivé SEO texty na míru vašemu oboru a strategickému plánu. Nejraději se nořím do technických a jiných složitých témat, ale poradím si s čímkoliv, i kdybyste chtěli prodat jednorožce nebo sekačku na vzduch. Mimo pracovní mód se nejčastěji nacházím poblíž stromů, u vody, kdekoliv na slunci nebo v pozici ležmo u španělských filmů a časopisů.

Tereza​

Než začnu psát, hodně se ptám. Chci, aby moje texty sedly nejen cílovce, ale byly i dostatečně zajímavé pro někoho, kdo se k nim dostal náhodou. Snažím se psát (když to téma dovolí) důvtipně a tak, aby má slova bavila až do poslední tečky. Kromě psaní se ráda odklízím relaxovat do lesa. Nejlíp někam, kde jsou břízy a v dojezdové vzdálenosti i presovač s kávou.

Nikola

Jsem copywriter, který pomáhá značkám najít ta správná slova. Každý obor je zajímavý! Píšu o zdraví a životním stylu, lokální módních značkách, ale nebojím se ani technických nebo IT témat. Tvořím obsah na weby a do newsletterů a ráda vám dám zpětnou vazbu na vaše texty. Když zrovna S ÚSMĚVEM nepíšu nebo nečtu, většinou nadšeně vařím, jím, zpívám nebo tančím. 

Hynek

Psaní je mým věrným společníkem, a proto se označuji jako vášnivý copywriter. Mám široký všeobecný přehled a nebojím se ponořit do jakéhokoliv tématu, které mi přijde do cesty. Moje chytlavé texty baví čtenáře a zároveň splňují technické požadavky pro SEO, takže win-win. Když zrovna nepíšu, najdete mě na volejbalovém hřišti nebo v lese. Ve společnosti mých psů tam chodím pročistit myšlenky a sbírat houby. Sice je nejím, ale rodina a přátelé z nich mají vždy radost.

Sylvie

Tvořím čtivé SEO texty na míru vašemu oboru a strategickému plánu. Nejraději se nořím do technických a jiných složitých témat, ale poradím si s čímkoliv, i kdybyste chtěli prodat jednorožce nebo sekačku na vzduch. Mimo pracovní mód se nejčastěji nacházím poblíž stromů, u vody, kdekoliv na slunci nebo v pozici ležmo u španělských filmů a časopisů.

Terka

Než začnu psát, hodně se ptám. Chci, aby moje texty sedly nejen cílovce, ale byly i dostatečně zajímavé pro někoho, kdo se k nim dostal náhodou. Snažím se psát (když to téma dovolí) důvtipně a tak, aby má slova bavila až do poslední tečky. Kromě psaní se ráda odklízím relaxovat do lesa. Nejlíp někam, kde jsou břízy a v dojezdové vzdálenosti i presovač s kávou.

Nejsme na to sami, spolupracujeme s celým  týmem  S ÚSMĚVEM:​

Díky Míše vás každý najde na předních příčkách vyhledávačů.
SEO
Úspěšné reklamní kampaně na sociálních sítích vám vytvoří Jirka.
Reklamy na sítích