- Ještě něco navíc?
⭐️⭐️⭐️ 57% SLEVA ⭐️⭐️⭐️
Doba, kdy prostě stačilo na internetu být, je dávno pryč. Ale většina firem a podnikatelů tomuto mýtu stále věří. Provedeme vás postupem, jak upravit web tak, aby přiváděl nové zákazníky.
11 modulů v kurzu
Doživotní přístup
Lektor: Daniel Križák
Přidejte si jej do objednávky.
890 Kč 383
- Vyplňte údaje:
ONLINE KURZ
Web, který vydělává
Získejte přístup do členské sekce k videím a doplňujícím materiálům s tipy pro výdělečný web. Tyto tipy pak můžete jednoduše a hned aplikovat na svém webu.
V těchto 11 modulech projdete:
- Cíle a přínosy webu
- Co tvoří první dojem na webu
- Jakých 6 stránek by nemělo na vašem webu chybět a co na ně dát
- Jak si budovat důvěru u návštěvníků webu tak, aby se pak snáze u nás nakoupili
- Co na webu nesmí chybět, aby byl vůbec výdělečný
- Jak změnit návštěvníka webu na zákazníka
- Tvorbu magnetu a vstupní stránky
- Automatizovanou komunikaci na získání důvěry
- Jak vytvořit silné prodejní sdělení
- Jak pracovat se zákazníky a nadchnout je
- Jak přivádět návštěvnost na web
Díky těmto videím i vy můžete mít web, který přivádí nové zákazníky z internetu.
3 možnosti, co web dokáže
Jsou 3 role, které může každá webová stránka zastat. A každá z těchto rolí dokáže přispět svým dílem do našeho byznysu.
Nejdůležitější je první dojem
První dojem u webu je jistě důležitý. V tomto videu vám ukáži 3 věci, na které byste se měli zaměřit na webu ať návštěvník nezavře web, hned co se zobrazí.
Obsah je král
6 stránek, které by na vašem webu neměly chybět
Dobré texty a užitečný obsah je tím klíčem k úspěchu na internetu. Ve videu si projdeme 6 stránek, které by na vašem webu rozhodně neměly chybět a co na nich mít.
Důvěryhodnost přináší ovoce
Při nákupu zvolíte spíše obchod, kde je produkt nejlevnější nebo si raději stokorunu připlatíte a zvolíte obchod, ke kterému máte důvěru? Důvěra rozhoduje a zde je 5 věcí, jak získat větší důvěryhodnost.
Akce, akce, akce
Může být náš web vůbec výdělečný? Jsem přesvědčený, že bez výzvy k akci určitě ne. Zkontrolujte na svém webu tuto zásadní věc.
Z návštěvníka webu zákazník
Cesta fanouška
Nastavme si na webu procesy, které změní návštěvníka webu v našeho nadšeného zákazníka. Tohle je naše online prodejní strategie, kterou nazývám cesta fanouška.
Magnet a vstupní stránky
Cesta fanouška
Prvním krokem na cestě fanouška je magnet na naše potenciální zákazníky a vstupní stránka do naší cesty fanouška, pojďme se podívat jak na to.
Kampaň důvěry
Cesta fanouška
Druhým krokem v naší prodejní strategii je vytvoření důvěry a zde jsou tipy, jak vytvořit automatické emaily, které nám s tím pomohou.
Prodej
Cesta fanouška
Prodej je jednoznačně zlomový bod na cestě fanouška a v každém podnikání. Zde je podrobný návod, jak vytvořit silné prodejní sdělení.
Kampaň nadšení
Cesta fanouška
Prodejem to nekončí, ty nejúspěšnější firmy na světě ví, že je potřeba zákazníka dále nadchnout a udělat z něj nadšeného fanouška, který nás bude doporučovat a bude nakupovat opakovaně.
Návštěvnost v pravý čas rozhoduje
Když náš web umí změnit návštěvníka na zákazníka, tak nyní je ten pravý moment, přivést na web návštěvnost. Ukažme si možnosti marketingu a přivádění návštěvnosti.