Vyhledávače zaujmete kvalitním obsahem, který odpovídá na otázky těch, co ve vyhledávači hledají. TIP #26

Kvalitní, užitečný, hodnotný jsou synonyma pro obsah, který lidé na internetu hledají. Takový obsah chtějí číst.

Pokud jim takový obsah na svém webu nabídneme ze svého oboru, tak i vyhledávače rádi takové webové stránky zařadí do svého vyhledávání a ukážou ve svých výsledcích vyhledávání na určité vyhledávané výrazy (klíčové slova).

Vyhledávače jako je Google a Seznam fungují na tom princimu, že chtějí vyhledávajícím nabídnout odkazy na ten nejlepší obsah, pokud by to tak nebylo, tak tyto vyhledávače nebudou fungovat a nebyly by to ty nejnavštěvovanější stránky na internetu.

Publikujte na svém webu užitečný obsah ze své oblasti a udělejte vždy u něj základní nastavení pro vyhledávače.

Jsem webmaster a markeťák S ÚSMĚVEM :)
Tvorba internetových stránek mne fascinuje od chvíle, kdy jsem na internet nahrál svůj první web. Každý web je pro mne umělecké dílo, které může vidět celý svět. Daleko důležitější však je, jaký přinese užitek. Nesmírně mne na tom baví hledání jednoduchých řešení a možností propojení podnikání a online světa internetu.
Proto s týmem skvělých webmasterů vytváříme osobní, podnikatelské a firemní webové stránky s jednoduchou editací. Takové, které kvalitně prezentují služby, projekty a produkty všeho druhu.
Navíc jsem nadšený do online vzdělávání. Rád předávám své zkušenosti na blogu, videích a návodech nebo seminářích.

21 nejčastějších chyb na webu, kvůli kterým působíte neprofesionálně

Objevte nejčastější chyby na webech, které vám zbytečně ubírají na profesionalitě. V PDF ebooku se také dozvíte možnosti a řešení, jak chyby na svém webu napravit.

Komentáře
guest
0 Komentáře
Nejnovější
Nejstarší Nejvíce hodnocené
Inline zpětné vazby
Zobrazit všechny komentáře
  • POZOR NA

    CHYBY, KVŮLI KTERÝM PŮSOBÍTE NEPROFESIONÁLNĚ

    ZDARMA PŘEDNÁŠKA

    JAK NA NOVÝ WEB JINAK!

    Tohle musíte vědět, než se pustíte do nového webu!