Každý váš e-mail by měl mít jen jeden cíl a záměr. TIP #13

Honíme-li dva zajíce, nechytneme žádného. E-mail musí mít jeden jasný cíl, záměr, sdělení.

Podívejte se co posílá většina eshopů – tabulku s mnoha produkty, pouze nabídky, žádné myšlenky, není tam nic co by nás mohlo zaujmout. Chybí jedna hlavní myšlenka e-mailu, která musí být jasná během několika vteřin, abychom se mohli jasně rozhodnout jestli to pro nás je nebo není.

Pokud je toho totiž hodně v e-mailu, tak si nevšimneme ničeho a odcházíme. Můžeme dát více svých produktů, sdělení do e-mailu, ale to hlavní dejte nahoru, nejpoutavěji a přes celou šířku a to další můžeme dát pod to, menším a méně výrazně.

Jsem webmaster a markeťák S ÚSMĚVEM :)
Tvorba internetových stránek mne fascinuje od chvíle, kdy jsem na internet nahrál svůj první web. Každý web je pro mne umělecké dílo, které může vidět celý svět. Daleko důležitější však je, jaký přinese užitek. Nesmírně mne na tom baví hledání jednoduchých řešení a možností propojení podnikání a online světa internetu.
Proto s týmem skvělých webmasterů vytváříme osobní, podnikatelské a firemní webové stránky s jednoduchou editací. Takové, které kvalitně prezentují služby, projekty a produkty všeho druhu.
Navíc jsem nadšený do online vzdělávání. Rád předávám své zkušenosti na blogu, videích a návodech nebo seminářích.

21 nejčastějších chyb na webu, kvůli kterým působíte neprofesionálně

Objevte nejčastější chyby na webech, které vám zbytečně ubírají na profesionalitě. V PDF ebooku se také dozvíte možnosti a řešení, jak chyby na svém webu napravit.

Komentáře
guest
0 Komentáře
Nejnovější
Nejstarší Nejvíce hodnocené
Inline zpětné vazby
Zobrazit všechny komentáře
  • POZOR NA

    CHYBY, KVŮLI KTERÝM PŮSOBÍTE NEPROFESIONÁLNĚ

    ZDARMA PŘEDNÁŠKA

    JAK NA NOVÝ WEB JINAK!

    Tohle musíte vědět, než se pustíte do nového webu!